KARWEI

Een praktische insteek, learning on the job en inspiratie is leidend als besloten wordt medewerkers te betrekken bij het bepalen van de contentstrategie. Het definiëren van begrippen als content, de klant(behoefte) in relatie tot relevantie en gemeenschappelijk belang is noodzakelijk! En bovenal geldt: verhalen worden door, voor en met mensen gemaakt.

- F.T.L.O.B. -

Opdrachtgever: KARWEI – PART I

Periode: juli t/m september 2013.

Dia13

Opdracht: het op weg helpen van de organisatie bij het nader definiëren, en vooral ook praktisch invullen van een geïntegreerde contentstrategie. KARWEI heeft helder voor ogen waar zij voor staat, wat haar uniek maakt en wat zij de klant wil bieden. De volgende stap die gezet moet worden, is de geformuleerde strategie en doelstellingen vertalen naar relevante content op het moment en via het middel, kanaal dat aansluit bij de klant

Methodiek: workshops met medewerkers van KARWEI.

Nice to know: leidde tot vervolgtraject om te komen tot een geïntegreerde contentplanning (middelenmix) op basis van de thematische campagnes met de klant en de conversatie met de klant centraal.

Resultaat: Begrip en intern draagvlak voor contentstrategie ‘het verhaal van Karwei’| benoemen next steps en verantwoordelijkheden| verhaal van Karwei vertaald in 1 infographic.

Opdrachtgever: KARWEI PART II.

Periode: oktober en november 2013.

Opdracht: Opzetten geïntegreerde online & offline content template.

Resultaat: Content template ten behoeve van geïntegreerde on- en offline marketing communicatie KARWEI 2014.