BLADENPARADE

Unieke samenwerking ter promotie van het Nederlands tijdschrift

 

Dia06

Opdrachtgever: AKO, Bruna, Primera, de branchevereniging Groep Publiekstijdschriften en tijdschriftenverspreiders Aldipress en Betapress.

Periode: mei 2013 tot heden.

Opdracht: het uitrollen en implementeren van de actie ter Promotie van het Nederlands Tijdschrift ‘Bladenparade 2013’ in nauwe samenwerking met de stakeholders: retailers AKO, Bruna, Primera, de tijdschriftdistributeurs Aldipress en Betapress en alle uitgevers van Nederlandse publiekstijdschriften (vertegenwoordigd via de Groep Publiekstijdschriften van het NUV)

 

homepagebanner_800x350_bladenparade

 

Nice to know: nooit eerder werkten ALLE Nederlandse tijdschriftuitgevers, de twee tijdschriftdistributeurs en retailers AKO, Bruna en Primera samen in het kader van een actie ter promotie van het Nederlands tijdschrift. dat wil zeggen 1200 tijdschriften en 885 winkels! | de voorbereiding – van eerste gesprekken tot de daadwerkelijke uitrol op de winkelvloer – duurde 1,5 jaar.

 

Unknown-3 Unknown-2 Unknown-1Unknown-4