About F.T.L.O.B. & Lideweij

Anders denken, durven, doen. Door merken en mensen elkaar op een verrassende manier te laten ontdekken en te verbinden. Door groot te denken en tegelijkertijd oog te houden voor details. Door echt en oprecht te zijn. Door te weten waar je als merk voor staat. En vooral te weten voor wie je het doet. Door na te denken over wat het werkelijke verhaal is en hoe je dat verhaal wilt vertellen: ‘what’s the story?’ Door gebruik te maken van de data en de kennis die er is. In databases. In hoofden van medewerkers en van klanten. Door te innoveren op de manier waarop het merk uitgebouwd wordt. In woord en beeld. Stilstaand of bewegend. Online en offline. En masse of 1-op-1. Via eigen, ingekochte of verdiende media. Zonder dat het de wereld hoeft te kosten. Zonder uit het oog te verliezen voor wie we het doen: de klant. En niet te vergeten waarom we het doen: groeien als merk! Creatie en commercie kan heel goed samen. Het enige wat je hoeft te doen is toegevoegde waarde bieden op het moment, in de vorm en met de relevantie waarop de klant zit te wachten..! – Lideweij

Dia2

.

For The Love Of Brands is een creatief, commercieel bureau met een grote liefde voor merken die willen groeien. For The Love Of Brands biedt creatieve, commerciële oplossingen en concrete handvatten om merken en mensen te activeren. Belangrijke uitgangspunten zijn daarbij dat: merken van, door en met mensen gebouwd worden | een helder geformuleerde merkidentiteit leidt tot een heldere marketing- en sales-strategie | het belangrijk (en leuk) is een domein te claimen en uit te bouwen op een authentieke, verrassende manier | de online- en offline-wereld onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn | en last but not least: de klant centraal staat. For The Love Of Brands is in te zetten als:

BRAND BOOSTER: F.T.L.O.B. draagt graag haar steentje bij aan een stevig fundament van merken. Vanuit een stevige basis en met een heldere strategie voor ogen, kan een merk succesvol uitgebouwd worden. Door te weten waar je als merk écht voor staat, wat je werkelijk relevant maakt voor de klant en welke toegevoegde waarde je biedt, ben je in staat het merk te positioneren, te activeren en uit te bouwen op een eenduidige manier. Een merk bouw je niet alleen, maar sámen. Met medewerkers en klanten. Door mensen te betrekken, ontstaat niet alleen een solide verhaal maar ook een conversatie. En is de basis gelegd om vanuit merkwaarden te zenden, te verrassen, te betrekken en te converseren. De sleutelwoorden:
 doelgroep | merkidentiteit | relevantie | activatie | zichtbaarheid | conversatie | interactie | loyaliteit | lovemark

SALES ACTIVATOR: F.T.L.O.B. gelooft dat de relatie tussen merken en mensen gebaseerd is op reciprociteit ‘wederkerigheid’. Mensen betalen met liefde voor diensten en producten. Zolang hetgeen ze terugkrijgen aansluit op de belofte die het merk maakt. Zolang hetgeen het merk biedt toegevoegde waarde heeft. Zolang het merk voorziet in een behoefte. Merken zullen zichzelf continue uit moeten dagen om het beste uit zichzelf te halen en te leveren. Niet alleen te luisteren naar de klant ,maar er ook wat mee te doen. En merken moeten willen investeren in de relatie met de klant. Als ze slim zijn proberen ze het niet allemaal alleen, maar juist samen te doen. Sleutelwoorden: merkbelofte | conversie en verkoop | toegevoegde waarde | het belang van de klant | service en content als onderdeel van de salespitch | verrassende samenwerkingsverbanden

ACTIVATIECAMPAGNES & LOYALITEITSCONCEPTEN: Als brandbooster en salesactivator bedenkt en produceert F.T.L.O.B. campagnes en concepten op het gebied van merkactivatie en loyaliteit. Denkend vanuit de klant en ‘het verhaal’ achter het merk worden campagnes en concepten bedacht die bijdragen aan vooraf gestelde, concrete doelstellingen. Sleutelwoorden: sales- en conversiegerichte marketing | merkactivatie | merkentrouw | meer zijn dan … | out-of-the-box | joint promotions | word-to-mouth | PR | omnichannel | contentstrategie | contentproductie | contentcreatie | contentdistributie | events | loyaliteitsconcepten

CONTACT

28d37fa

Lideweij Vermeulen heeft ervaring en bewezen succes in het vermarkten van merken, producten en diensten. Zij beschikt over een breed netwerk van exploitanten, designers, creatieven, producenten, adverteerders, sponsors en PR-experts. Zij heeft in de afgelopen jaren met veel plezier multidisciplinaire teams opgebouwd, geleid en verder gebracht. Is pragmatisch, creatief, commercieel en staat voor een kostenefficiënte aanpak. Is zowel stand-alone inzetbaar, als binnen bestaande en nieuwe teams of operaties. Lideweij verdiende haar sporen in de marketing en sales van de tijdschriftenwereld. Zij was betrokken bij lanceringen van onder andere LINDA, Glamour en La Vie en Rose. Als marketing director bij G+J Uitgevers was zij eindverantwoordelijk voor het resultaat op de lezersmarkt van Glamour, National Geographic Magazine, NG Traveler, NG Junior en Quest. Als commercial director was zij verantwoordelijk voor zowel de inkomsten uit de lezersmarkt, als de omzet uit de adverteerdersmarkt en line- en brandextensions. Zij zag het als haar grootste uitdaging om niet alleen vanuit het product tijdschriften te denken, maar vooral om vanuit het gedefinieerde merk andere activiteiten te ontwikkelen zoals events als National Glamour Day, de Glamour Stiletto Run, Detox Your Wardrobe; de online NG Photocommunity, het jaarlijks terugkerend event ‘de NG Fotowedstrijd’ en het positioneren van het merk Quest als ‘Braintainment’. Kortom meer zijn dan een tijdschrift alleen.

 

TRACK RECORD LIDEWEIJ VERMEULEN